четвер, 9 червня 2016 р.

Модуль 4. Рефлексія.

У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювали Основні запитання, що формують зміст проекту.
У нас була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для нашої теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби наших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

У цьому модулі ми:



  • Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
  • Обговоили у парах створені Основні запитання;
  • Обговорили разом різні стратегії та засоби оцінювання;
  • Створили перший варіант плану оцінювання;
  • Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
  • Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
  • Створили презентацію основних ідей навчальної теми;
  • Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
  • Зробили рефлексію модуля.

Немає коментарів:

Дописати коментар