У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому
нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми, працюючи в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допомогли мені досконалити приклад та мою стратегію оцінювання.
В цьому модулі ми виконали такі завдання:
нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми, працюючи в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допомогли мені досконалити приклад та мою стратегію оцінювання.
В цьому модулі ми виконали такі завдання:
- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внесли зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінили, чого навчилися;
- Спланували інструктивні матеріали для навчального проекту.

Немає коментарів:
Дописати коментар