середа, 15 червня 2016 р.

Модуль 9. Рефлексія.

У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому

нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми, працюючи в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допомогли мені досконалити приклад та мою стратегію оцінювання.
В цьому модулі ми виконали такі завдання:

  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесли зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінили, чого навчилися;
  • Спланували інструктивні матеріали для навчального проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар